FAQ / VEEL GESTELDE VRAGEN

Klantenservice
Veel gestelde vragen

Uiteraard kunnen we ons voorstellen dat je erg naar je bestelling uitkijkt. Je ontvangt van ons dan ook updates over je bestelling:

Je ontvangt een orderbevestiging per email als je bestelling gelukt is.

Wanneer jouw pakket onderweg is dan ontvang je een verzendbevestiging per email. Hierin vind je ook de track & trace code waarmee je jouw bestelling kunt volgen.

Let op: PostNL biedt jouw bestelling éénmalig in het door jouw gekozen levermoment aan. Mocht je dan niet thuis zijn, kun je je pakket ophalen bij een PostNL-locatie. In jouw Track & Trace vind je bij welke PostNL-locatie jouw pakket is bezorgd.

– Bestel maandag t/m vrijdag voor 16:00 uur en ontvang morgen je bestelling in huis!

*Met uitzondering van feestdagen.

Heb je je bedacht en wil je je product graag retourneren? Dit kan binnen 90 dagen na het ontvangen van je bestelling. Helaas is het terugsturen van het product wel voor eigen rekening.

Houd bij het retourneren van je producten wel rekening met onderstaande voorwaarden:

  • De producten moeten nog in de verzegelde originele verpakking zitten. Reeds geopende verpakkingen kunnen wij niet retour nemen.
  • Wij kunnen de retouren alleen in behandeling nemen wanneer de bestelling – indien mogelijk – ongeschonden, in originele verpakking en in een stevige verzenddoos wordt teruggestuurd. Bij producten die beschadigd zijn of gebruikssporen vertonen behouden wij ons het recht voor de retour te weigeren of de schade in rekening te brengen.
  • Wanneer je je gehele bestelling retourneert verzoeken wij je ook het cadeau bij aankoop terug te sturen. Zo niet, verrekenen wij het aankoopbedrag van het cadeau bij aankoop met het te retourneren bedrag.

Op jouw geleverde producten gelden de Algemene Voorwaarden, deze zijn hier te lezen. 

Retourneren is niet gratis bij ons!

Tips:

  • Vraag altijd om een verzendbewijs van jou retour bij PostNL.
  • Maak de verzenddoos en originele verpakking zorgvuldig open, zodat je deze weer kunt gebruiken om de bestelling eventueel terug te sturen.

Als je je wachtwoord bent vergeten kun je deze via onze website opnieuw aanvragen. Je ontvangt dan per e-mail instructies om je wachtwoord te herstellen, waarna je weer volop gebruik kunt maken van jouw, TAROT.NL account.

Klantenservice

We kunnen ons voorstellen dat je erg naar je bestelling uitkijkt. Je ontvangt van ons dan ook updates over je bestelling:

Je ontvangt een orderbevestiging per email als je bestelling gelukt is.

Wanneer jouw pakket onderweg is dan ontvang je een verzendbevestiging per email. Hierin vind je ook de track & trace code waarmee je jouw bestelling kunt volgen.

Let op: PostNL biedt jouw bestelling éénmalig in het door jouw gekozen levermoment aan. Mocht je dan niet thuis zijn, kun je je pakket ophalen bij een PostNL-locatie. In jouw Track & Trace vind je bij welke PostNL-locatie jouw pakket is bezorgd.

– Bestel maandag t/m vrijdag voor 16:00 uur en ontvang morgen je bestelling in huis!

*Met uitzondering van feestdagen.

Telefoon: 09:00 – 17:00
Live chat: 09:00 – 20:00
Email: 24 uur per dag 

Als je je bestelling naar een ander adres wilt laten versturen omdat je niet thuis bent of omdat je bestelling een cadeau is, vul dit adres dan in tijdens het afrekenen. Het is overigens ook mogelijk je pakketje bij een service punt te laten bezorgen en deze wanneer het jou uitkomt op te halen. Deze optie is te kiezen tijdens het bestelproces.

Je ontvangt de factuur op het opgegeven e-mailadres en het pakketje wordt naar het gekozen afleveradres gestuurd.

Uiteraard willlen wij natuurlijk dat jij optimaal van jouw producten kunt genieten. Wij horen het dan ook graag als je klachten hebt over onze producten en/of diensten.

Om jou zo goed mogelijk te kunnen helpen kun je ons via e-mail, chat en (Facebook) Messenger bereiken. Wij streven ernaar jouw bericht binnen één dag te beantwoorden, ook in het weekend. Mocht jouw klacht gaan over een online bestelling, stuur ons dan ook direct je bestelnummer mee. Dan kunnen we direct voor je aan de slag.

Heb je liever direct contact met één van onze medewerkers kun je ons ook telefonisch bereiken op: +31 (0) 35 6233373.

In geval van een klacht of geschil kun je ook terecht bij de Onlinegeschillenbeslechting op http://ec.europa.eu/consumers/odr.

Bezorgen

Naast Nederland bezorgen wij ook in andere landen. Hieronder staan de landen waar wij bezorgen en de bijbehorende kosten.

Let op, als je vanuit Nederland naar een ander land wilt versturen dan moet dit via de website van het betreffende land.

COUNTRY VERZENDKOSTEN               GRATIS VERZENDEN BIJ EEN BESTEDING VAN:
België€ 4,95Gratis verzending bij een besteding van € 50,00 of meer
Bulgarije€ 18,50Gratis verzending bij een besteding van € 150,00 of meer
Cyprus€ 18,50Gratis verzending bij een besteding van € 150,00 of meer
Denemarken€ 8,00Gratis verzending bij een besteding van € 100,00 of meer
Duitsland€ 8,00Gratis verzending bij een besteding van € 100,00 of meer
Finland€ 18,50Gratis verzending bij een besteding van € 150,00 of meer
Frankrijk€ 13,00Gratis verzending bij een besteding van € 150,00 of meer
Griekenland€ 18,50Gratis verzending bij een besteding van € 150,00 of meer
Hongarije€ 18,50Gratis verzending bij een besteding van € 150,00 of meer
Ierland€ 18,50Gratis verzending bij een besteding van € 150,00 of meer
Italië€ 8,00Gratis verzending bij een besteding van € 100,00 of meer
Kroatië€ 18,50Gratis verzending bij een besteding van € 150,00 of meer
Luxemburg€ 8,00Gratis verzending bij een besteding van € 100,00 of meer
Nederland€ 2,50Gratis verzending bij een besteding van € 40,00 of meer
Noorwegen€ 8,00Gratis verzending bij een besteding van € 100,00 of meer
Oostenrijk€ 8,00Gratis verzending bij een besteding van € 100,00 of meer
Polen€ 18,50Gratis verzending bij een besteding van € 150,00 of meer
Portugal€ 18,50Gratis verzending bij een besteding van € 150,00 of meer
Roemenië€ 18,50Gratis verzending bij een besteding van € 150,00 of meer
Slowakije€ 18,50Gratis verzending bij een besteding van € 150,00 of meer
Slovenië€ 18,50Gratis verzending bij een besteding van € 150,00 of meer
Spanje€ 18,50Gratis verzending bij een besteding van € 150,00 of meer
Verenigd Koninkrijk€ 8,00Gratis verzending bij een besteding van € 100,00 of meer
Verenigde Staten€ 29,75Gratis verzending bij een besteding van € 250,00 of meer
Zweden€ 8,00Gratis verzending bij een besteding van € 100,00 of meer
Zwitzerland€ 18,50Gratis verzending bij een besteding van € 150,00 of meer
Betaalmethodes

Betalen willen we ook graag zo makkelijk mogelijk voor je maken. Daarom bieden we je verschillende manieren om je TAROT.NL bestelling af te rekenen. Zie het uitgebreide overzicht hieronder.

BetaalwijzeKosten
iDEALGratis
MastercardGratis
Paypal4%
Achteraf betalen middels Klarna*Gratis

 
Alle prijzen op onze website zijn inclusief BTW.

Je bestelling

Als je een TAROT.NL account hebt, kun je zelf je accountgegevens wijzigen. Wil je bijvoorbeeld je naam, bezorg- en factuuradres, betaalgegevens of wachtwoord wijzigen? Zo makkelijk gaat dat:

  • Ga naar het account icoontje rechtsboven en log in met je e-mailadres en wachtwoord.
  • Klik op “Mijn gegevens” om je naam, geboortedatum en/of wachtwoord aan te passen.
  • Om je adres te wijzigen, ga je naar “Adressen”.

Let op: het e-mailadres kan niet gewijzigd worden. Mocht je het e-mailadres willen wijzigen, dan dien je een nieuw account aan te maken.

Ben je je wachtwoord vergeten? Op de inlogpagina vind je de link “Wachtwoord vergeten?”. Klik hier op en voer het e-mailadres in waarop je je nieuwe wachtwoord wilt ontvangen. Hierna kun je opnieuw inloggen in je account.

Mocht het op deze wijze niet lukken neem dan contact op met onze klantenservice.

Uiteraard kunnen we ons voorstellen dat je erg naar je bestelling uitkijkt. Je ontvangt van ons dan ook updates over je bestelling:

Je ontvangt een orderbevestiging per email als je bestelling gelukt is.

Wanneer jouw pakket onderweg is dan ontvang je een verzendbevestiging per email. Hierin vind je ook de track & trace code waarmee je jouw bestelling kunt volgen.

Let op: PostNL biedt jouw bestelling éénmalig in het door jouw gekozen levermoment aan. Mocht je dan niet thuis zijn, kun je je pakket ophalen bij een PostNL-locatie. In jouw Track & Trace vind je bij welke PostNL-locatie jouw pakket is bezorgd.

– Bestel maandag t/m vrijdag voor 16:00 uur en ontvang morgen je bestelling in huis!

*Met uitzondering van feestdagen.

Alleen als je een account hebt kun je punten sparen. Bij iedere bestelling via TAROT.NL  ontvang je per bestede euro een spaarpunt. Met deze punten spaar je automatisch voor korting op volgende aankopen. Bij ‘Mijn account’ vind je een overzicht met daarin het totaal aantal gespaarde punten. 

Voorwaarden:

  • De gespaarde punten zijn niet inwisselbaar voor contanten. 
  • Spaarpunten kunnen alleen verkregen worden door een bestelling via de site te plaatsen en via de site te betalen.
  • Je spaarpunten zijn gekoppeld aan jouw account en zijn niet overdraagbaar.
  • Je ontvangt alleen spaarpunten indien je een account heeft of deze aanmaakt tijdens het afrekenproces. Bij het bestellen zonder account (niet registreren) ontvang je dus geen spaarpunten.
  • Ontvangen spaarpunten op geannuleerde of retour gestuurde artikelen worden in mindering gebracht op je saldo.
  • Spaarpunten worden pas toegekend nadat je bestelling daadwerkelijk verzonden is.

Bekijk je gebruikersprofiel

  • In je account kun je je profiel bekijken en je gegevens wijzigen.

Bekijk de status van je bestelling

  • Als je in je account bent ingelogd kun je via het linkje “Status van mijn bestelling” kijken waar jouw bestelling zich bevindt. Je kunt hier de PostNL pakketcode vinden, die ook in de verzendbevestiging is gecommuniceerd. Ga naar de website van PostNL en voer hier de code in, zij laten je weten waar het pakketje op dat moment is.

Bekijk je openstaande facturen

  • Als je in je account bent ingelogd kun je via het linkje “Mijn facturen” je laatste facturen vinden.

Bekijk je bestelgeschiedenis

  • Vergeten hoe je favoriete product ook alweer heet? Of wil je gewoon weten wat je de laatste keer besteld hebt? Check hier je eerdere bestellingen!
Ruilen & retourneren

Heb je je bedacht en wil je je product graag retourneren? Dit kan binnen 90 dagen na het ontvangen van je bestelling. Helaas is het terugsturen van het product wel voor eigen rekening.

Houd bij het retourneren van je producten wel rekening met onderstaande voorwaarden:

  • De producten moeten nog in de verzegelde originele verpakking zitten. Reeds geopende verpakkingen kunnen wij niet retour nemen.
  • Wij kunnen de retouren alleen in behandeling nemen wanneer de bestelling – indien mogelijk – ongeschonden, in originele verpakking en in een stevige verzenddoos wordt teruggestuurd. Bij producten die beschadigd zijn of gebruikssporen vertonen behouden wij ons het recht voor de retour te weigeren of de schade in rekening te brengen.
  • Wanneer je je gehele bestelling retourneert verzoeken wij je ook het cadeau bij aankoop terug te sturen. Zo niet, verrekenen wij het aankoopbedrag van het cadeau bij aankoop met het te retourneren bedrag.

Op jouw geleverde producten gelden de Algemene Voorwaarden, deze zijn hier te lezen. /algemene-voorwaarden/

Retourneren is niet gratis bij ons!

Tips:

  • Vraag altijd om een verzendbewijs van jou retour bij PostNL.
  • Maak de verzenddoos en originele verpakking zorgvuldig open, zodat je deze weer kunt gebruiken om de bestelling eventueel terug te sturen.

Heb je je bedacht en wil je je product graag retourneren? Dit kan binnen 90 dagen na het ontvangen van je bestelling. Het terugsturen van het product wel voor eigen rekening.

Houd bij het retourneren van je producten wel rekening met onderstaande voorwaarden:

  • De producten moeten nog in de verzegelde originele verpakking zitten. Reeds geopende verpakkingen kunnen wij niet retour nemen.
  • Wij kunnen de retouren alleen in behandeling nemen wanneer de bestelling – indien mogelijk – ongeschonden, in originele verpakking en in een stevige verzenddoos wordt teruggestuurd. Bij producten die beschadigd zijn of gebruikssporen vertonen behouden wij ons het recht voor de retour te weigeren of de schade in rekening te brengen.
  • Wanneer je je gehele bestelling retourneert verzoeken wij je ook het cadeau bij aankoop terug te sturen. Zo niet, verrekenen wij het aankoopbedrag van het cadeau bij aankoop met het te retourneren bedrag.

Op jouw geleverde producten gelden de Algemene Voorwaarden, deze zijn hier te lezen. /algemene-voorwaarden/

Retourneren is niet gratis bij ons!

Tips:

  • Vraag altijd om een verzendbewijs van jou retour bij PostNL.
  • Maak de verzenddoos en originele verpakking zorgvuldig open, zodat je deze weer kunt gebruiken om de bestelling eventueel terug te sturen.

Je hebt het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen.

De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop jij of een door jou aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het goed fysiek in bezit krijgt.

Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet je ons via een ondubbelzinnige verklaring (bijvoorbeeld schriftelijk, per post, fax of e-mail) op de hoogte stellen dat je de overeenkomst wil herroepen. Je kunt hiervoor gebruikmaken van het modelformulier voor herroeping, maar bent hiertoe niet verplicht.

Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om jouw mededeling betreffende je uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken.

Gevolgen van de herroeping

Als je de overeenkomst herroept, ontvangt je alle betalingen die je tot op dat moment hebt gedaan, inclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van jouw keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering) onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van jouw beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug. Wij betalen jou terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je de oorspronkelijke transactie hebt verricht, tenzij je uitdrukkelijk anderszins hebt ingestemd; in ieder geval zullen jou voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of je hebt aangetoond dat je de goederen hebt teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.

Je dient de goederen onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop je het besluit de overeenkomst te herroepen aan ons hebt medegedeeld, aan ons terug te zenden of te overhandigen. Je bent op tijd als je de goederen terugstuurt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken.

De directe kosten van het terugzenden van de goederen komen voor jouw rekening. Als je gebruik maakt van onze vrijwillige retourservice van 30 dagen, is retourneren gratis.

Je bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.

Producten die om hygiënische en/of gezondheidsredenen verzegeld verzonden worden, mogen enkel verzegeld worden geretourneerd. Indien je de verzegeling hebt verbroken, kunnen de producten niet meer retour.

Spaarpunten

Je kunt je aanmelden voor de spaarpunten door een account aan te maken via de website. Iedereen die een account heeft en een bestelling plaatst spaart automatisch punten. (de punten ontvang je pas als de betaling via de site gedaan is)

Algemene voorwaarden
KOPPENHOL UITGEVERIJ B.V.

Rozenstraat 3a
1214 BP  HILVERSUM
T. 035 – 6233373
F. 035 – 6217777
E. info@tarot.nl
W. www.tarot.nl
KvK  32065675
BTW NL806532361B01

ARTIKEL 1. TOTSTANDKOMING OVEREENKOMST

1.1 De overeenkomst tot koop en verkoop komt tot stand op het moment van aanvaarding door de consument van het aanbod en het voldoen aan de daarbij gestelde voorwaarden. Van toepassing is steeds de versie van de Algemene Voorwaarden zoals die gold ten tijde van het totstandkomen van de overeenkomst, tenzij de koper na het sluiten van de overeenkomst de gelding van een herziene versie van de Algemene Voorwaarden heeft aanvaard.
1.2 Koppenhol Uitgeverij B.V. is gerechtigd de overeenkomst te ontbinden indien Koppenhol Uitgeverij goede gronden heeft om aan te nemen dat de consument niet aan zijn verplichting zal (kunnen) voldoen. Indien een bestelling niet wordt geaccepteerd dan wel daaraan nadere voorwaarden worden verbonden, deelt Koppenhol Uitgeverij dit gemotiveerd mee binnen tien dagen na ontvangst van de bestelling.

ARTIKEL 2. PRIJZEN EN BETALINGEN

2.1 De vermelde prijzen voor de aangeboden producten en diensten zijn in euro’s, inclusief BTW en exclusief handlings- en verzendkosten, eventuele belastingen of andere heffingen, tenzij anders vermeld of schriftelijk overeengekomen.
2.2 Betaling dient te geschieden zonder korting of compensatie binnen veertien (14) dagen na factuurdatum indien het leveringen binnen Nederland betreft, en binnen eenentwintig (21) dagen na factuurdatum indien het leveringen buiten Nederland betreft, tenzij anders schriftelijk overeengekomen.
2.3 Betaling kan geschieden per bank, giro of via Paypal. Voordat de overeenkomst totstandkomt zal de totaalprijs kenbaar worden gemaakt.
2.4 Bij overschrijding van de betalingstermijn bent u vanaf de dag dat betaling had moeten plaatsvinden in verzuim en bent u vanaf die dag een vertragingsrente van de wettelijke rente per maand of een deel van een maand verschuldigd over het openstaande bedrag. indien Koppenhol Uitgeverij haar vordering ter incasso uitbesteedt, bent u tevens de incassokosten verschuldigd.
2.5 Indien u met enige betaling in gebreke bent, is Koppenhol Uitgeverij indien redelijk gerechtigd (de uitvoering van) de betreffende overeenkomst en daarmee samenhangende overeenkomsten op te schorten, dan wel te ontbinden.
2.6 Indien de prijzen voor de aangeboden producten en diensten stijgen in de periode tussen de bestelling en de uitvoering daarvan, bent u gerechtigd de bestelling te annuleren dan wel de overeenkomst te ontbinden na mededeling van de prijsverhoging door Koppenhol Uitgeverij.

ARTIKEL 3. LEVERING

Wij streven ernaar om het product binnen 3 werkdagen te leveren. Uiterlijk zal het product binnen 30 dagen na bestelling worden geleverd. Is dit niet mogelijk 3.1 (bestelling tijdelijk niet op voorraad) of is er om een andere reden vertraging, of een bestelling kan niet dan wel slechts gedeeltelijk worden uitgevoerd, dan ontvangt u binnen 1 maand na plaatsing van de bestelling bericht en heeft u in dat geval recht de bestelling zonder kosten te annuleren.
3.2 De levering van de producten geschiedt op de plaats en het tijdstip waarop de producten gereed zijn voor verzending aan u.

ARTIKEL 4. EIGENDOMSVOORBEHOUD

4.1 De eigendom van geleverde producten gaat pas over, indien u al hetgeen u op grond van enige overeenkomst aan Koppenhol Uitgeverij verschuldigd bent, heeft voldaan. Het risico ter zake van de producten gaat reeds op het moment van de aflevering op u over.

ARTIKEL 5. INTELLECTUELE EN INDUSTRIËLE EIGENDOMSRECHTEN

5.1 U dient alle intellectuele en industriële eigendomsrechten welke rusten op de door Koppenhol Uitgeverij geleverde producten geheel en onvoorwaardelijk te respecteren.

ARTIKEL 6. RECLAMES

6.1 Koppenhol Uitgeverij raadt aan de geleverde goederen onmiddellijk na ontvangst te inspecteren en de daarbij gebleken gebreken binnen bekwame tijd schriftelijk te vermelden.
6.2 Indien is aangetoond dat de producten niet aan de overeenkomst beantwoorden, heeft u de keuze de desbetreffende producten tegen retournering daarvan te vervangen door nieuwe producten.

ARTIKEL 7. ZICHTTERMIJN

7.1 Het aanbod zal tevens een zichttermijn van ten minste zeven werkdagen inhouden, ingaande de dag na ontvangst door of namens u, (tenzij anders overeengekomen is conform lid 3.)
7.2 Tijdens de zichttermijn heeft u een herroepingrecht, waarbij hij de mogelijkheid heeft om zonder enige verplichting zijnerzijds, anders dan tegen vergoeding van de rechtstreekse kosten van terugzending, de ontvangen goederen te retourneren.
7.3 Beperkingen of uitsluitingen van de zichttermijn – op grond van de specifieke aard van de betreffende goederen- zullen duidelijk in het aanbod worden vermeld.
7.4 Tijdens deze termijn zal u zorgvuldig omgaan met het product en de verpakking. U zal het product slechts in die mate uitpakken of gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of u het product wenst te behouden. Indien u van uw herroepingsrecht gebruik maakt, zal u het product met alle geleverde toebehoren – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele verpakking aan Koppenhol Uitgevrij retourneren, conform de door Koppenhol Uitgeverij verstrekte instructies.
7.5 De verzendkosten van retourneringen zijn voor eigen rekening.
7.6 Bij vooruitbetaling zal Koppenhol Uitgeverij het aankoopbedrag binnen 30 dagen aan u terugbetalen, inclusief de betaalde kosten van toezending.

ARTIKEL 8. DIVERSEN

8.1 Indien u aan Koppenhol Uitgeverij schriftelijk opgave doet van een adres, is Koppenhol Uitgeverij gerechtigd aan dat adres alle bestellingen te verzenden, tenzij u de aan Koppenhol Uitgeverij schriftelijk opgave doet van een ander adres waaraan uw bestellingen dienen te worden gezonden.
8.2 Indien één of meer van de bepalingen van deze Voorwaarden of enige andere overeenkomst met Koppenhol Uitgeverij in strijd mochten zijn met enig toepasselijk rechtsvoorschrift, zal de betreffende bepaling komen te vervallen en zal deze worden vervangen door een door Koppenhol Uitgeverij vast te stellen nieuwe rechtens toelaatbare vergelijkbare bepaling.

ARTIKEL 9. GESCHILLEN EN TOEPASSELIJK RECHT

9.1 Het kan voorkomen dat u niet tevreden bent over een product en/of dienst. Neemt u dan zo snel mogelijk contact met ons op, liefst per e.mail via: info@tarot.nl. Uiterlijk binnen 30 dagen zullen wij op uw klacht reageren.
9.2 Vorenstaande laat onverlet het recht om een geschil voor te leggen aan de bevoegde rechter. 9.3 Op de overeenkomst en deze algemene voorwaarden is uitsluitend het Nederlands Recht van toepassing.[/bt_spoiler]

Zakelijk gerelateerde vragen

We waarderen het heel erg als bloggers product reviews willen schrijven. Maar helaas kunnen we niet iedereen voorzien van gratis producten. Je blog moet aan een aantal voorwaarden voldoen; je moet bijvoorbeeld een minimaal aantal bezoekers per maand hebben en ook is de kwaliteit van je reviews heel belangrijk. 

Wij ontvangen je idee graag ter beoordeling. Wij verzoeken je wel om eerst onze richtlijnen te lezen:

1. Stuur uw manuscript per e-mail en niet per post. 

2. Maak in uw begeleidende e-mail duidelijk wie je bent, hoe de titel luidt en tot welk genre het behoort, en omschrijf in maximaal twee alinea’s kort de inhoud van je script.

3. Adresseer uw manuscript aan: anneke@koppenholuitgeverij.nl.

4. Aangezien onze uitgeverij per jaar zeer veel scripts ontvangt, moet je rekening houden met een beoordelingstermijn van minimaal 2 weken.

5. Gezien het grote aantal manuscripten kan over afwijzingen niet worden gecorrespondeerd.

6. Ter informatie: wij geven uitsluitend kaarten in het Nederlands uit en wij geven geen boeken uit.

Spiritualiteit moet voor iedereen toegankelijk zijn. We leveren onze producten dan ook aan uiteenlopende bedrijven en winkeliers, van grote ketens tot kleine shops. Ook bedrijven die spirituele uitgaven als nevenactiviteit aanbieden, zijn bij ons aan het juiste adres.
Via Koppenhol Uitgeverij kun je alle producten bestellen. We leveren de artikelen vanuit ons eigen magazijn en kunnen snel bezorgen tegen een gunstige prijs. We vernieuwen ons aanbod regelmatig, zodat u altijd kunt kiezen uit de meest recente en populairste titels.
We denken graag met u mee over de inzet en verkoop van onze producten binnen uw bedrijf. Neem contact met ons op, of maak vrijblijvend een afspraak.

ZAKELIJK ACCOUNT AANMAKEN?

Maak gebruik van de voordelen van een zakelijk account, zoals korting op bulkbestellingen en spaaracties. Ieder Nederlands/Belgisch bedrijf met een geldig KvK-nummer of geregistreerd bij het Handelsregister kan in aanmerking komen voor zakelijk account.

  • Kies bij gebruiker voor een zakelijk account en vul alle gegevens in.

Stuur ons vervolgens een email zodat wij de gegevens kunnen controleren en het account kunnen omzetten naar een zakelijk account. Zodra wij het account hebben omgezet naar een zakelijk account zie je meteen de inkoopprijzen staan.

  • Er zijn verschillende betaalopties, IDEAL, MisterCash, PayPal en vooruitbetalen. Om in aanmerking te komen voor het spaarsysteem moet je kiezen tussen IDEAL, PayPal of MisterCash.
  • Orderwaarde minimaal € 170,00 netto (na aftrek van de korting)
  • Wij versturen geen bestellingen rechtstreeks naar uw klant

CONTACT;

Koppenhol Uitgeverij
Rozenstraat 3a
1214 BP  HILVERSUM
T. 035-6233373
E. arnoud@koppenholuitgeverij.nl
Contact

Staat jouw vraag niet in de lijst? Neem dan contact op met onze klantenservice:

T. 035-6233373
E. info@tarot.nl
F. https://www.facebook.com/KoppenholUitgeverij/

Scroll naar top