VEEL GESTELDE VRAGEN

{tab title=”KLANTENSERVICE” alias=”custumer service”}

Openingstijden:

Onze klantenservice is bereikbaar via telefoon, e-mail, Instagram en Facebook tijdens de volgende openingstijden:

Maandag   09:00 – 17:00
Dinsdag  09:00 – 17:00
Woensdag  09:00 – 17:00
Donderdag  09:00 – 17:00
Vrijdag   09:00 – 17:00
Zaterdag alleen via emal of dm te bereiken
Zondag alleen via emal of dm te bereiken

Suggesties

Wij geven je graag de best denkbare service en daarom waarderen wij het enorm als je suggesties hebt die deze service kunnen verbeteren. Stuur ons dan een email via het contactformulier.

Klachten

Mocht je onverhoopt toch een klacht hebben over één van onze producten of diensten dan willen wij dat natuurlijk zo snel mogelijk weten zodat we adequaat kunnen reageren. Heb je een klacht dan kun je dit op de volgende manieren laten weten:

  • Mail onze klantenservice en je hebt binnen 5 werkdagen antwoord.
  • Telefonisch afhandelen? Bel ons op +31 (0) 35-6233373.

In geval van een klacht of geschil kun je ook terecht bij de Onlinegeschillenbeslechting op: http://ec.europa.eu/consumers/odr.

 

{tab title=”LEVERTIJD” alias=”delivery”}

Levertijd

Wij streven ernaar om uw bestelling zo snel en efficiënt mogelijk te bezorgen.

Kies een ander afleveradres

Als je je bestelling naar een ander adres wilt laten versturen omdat je niet thuis bent of omdat je bestelling een cadeau is, vul dit adres dan in tijdens het afrekenen. 
Je ontvangt de factuur op het opgegeven e-mailadres en het pakketje wordt naar het gekozen afleveradres gestuurd.

Volg je pakketje

Wij vinden het heel erg belangrijk dat jij weet wanneer je jouw producten ontvangt. Daarom zorgen wij ervoor dat je altijd de volgende informatie via e-mail ontvangt:

  • de orderbevestiging
  • de track&trace code per email

Verzendkosten

Naast Nederland bezorgen wij ook in andere landen. Hieronder staan de landen waar wij bezorgen en de bijbehorende kosten. Let op, als je vanuit Nederland naar een ander land wilt versturen dan moet dit via de website van het betreffende land

Country 
Verzendkosten               
Gratis verzenden bij een besteding van:
België € 4,95 Gratis verzending bij een besteding van € 50,00 of meer
Bulgarije € 18,50 Gratis verzending bij een besteding van € 150,00 of meer
Cyprus € 18,50 Gratis verzending bij een besteding van € 150,00 of meer
Denemarken € 8,00 Gratis verzending bij een besteding van € 100,00 of meer
Duitsland € 8,00 Gratis verzending bij een besteding van € 100,00 of meer
Finland € 18,50 Gratis verzending bij een besteding van € 150,00 of meer
Frankrijk € 13,00 Gratis verzending bij een besteding van € 150,00 of meer
Griekenland € 18,50 Gratis verzending bij een besteding van € 150,00 of meer
Hongarije € 18,50 Gratis verzending bij een besteding van € 150,00 of meer
Ierland € 18,50 Gratis verzending bij een besteding van € 150,00 of meer
Italië € 8,00 Gratis verzending bij een besteding van € 100,00 of meer
Kroatië € 18,50 Gratis verzending bij een besteding van € 150,00 of meer
Luxemburg € 8,00 Gratis verzending bij een besteding van € 100,00 of meer
Nederland € 2,50 Gratis verzending bij een besteding van € 40,00 of meer
Noorwegen € 8,00 Gratis verzending bij een besteding van € 100,00 of meer
Oostenrijk € 8,00 Gratis verzending bij een besteding van € 100,00 of meer
Polen € 18,50 Gratis verzending bij een besteding van € 150,00 of meer
Portugal € 18,50 Gratis verzending bij een besteding van € 150,00 of meer
Roemenië € 18,50 Gratis verzending bij een besteding van € 150,00 of meer
Slowakije € 18,50 Gratis verzending bij een besteding van € 150,00 of meer
Slovenië € 18,50 Gratis verzending bij een besteding van € 150,00 of meer
Spanje € 18,50 Gratis verzending bij een besteding van € 150,00 of meer
Verenigd Koninkrijk € 8,00 Gratis verzending bij een besteding van € 100,00 of meer
Verenigde Staten € 18,50 Gratis verzending bij een besteding van € 150,00 of meer
Zweden € 8,00 Gratis verzending bij een besteding van € 100,00 of meer
Zwitzerland € 18,50 Gratis verzending bij een besteding van € 150,00 of meer

{tab title=”BETAALMETHODES” alias=”payment methods”}

Welke opties bieden wij?

Betalen willen we ook graag zo makkelijk mogelijk voor je maken. Daarom bieden we je verschillende manieren om je tarot bestelling af te rekenen. Zie het uitgebreide overzicht hieronder.

  • IDEAL
  • Klarna
  • Belfius
  • Bankcontact/Mistercash
  • KBC/CBC
  • ING HomePay
  • PayPal
  • Vooruitbetaling

{tab title=”JE BESTELLING” alias=”your order”}

Wijzig je gegevens:

Als je een account hebt, kun je zelf je accountgegevens wijzigen. Wil je bijvoorbeeld je naam, e-mailadres, bezorg- en factuuradres, betaalgegevens of wachtwoord wijzigen? Zo makkelijk gaat dat:

Step 1: Ga naar het “inloggen”  rechtsboven en log in met je e-mailadres en wachtwoord

Step 2: Klik op “Mijn account” om je naam, wachtwoord en/of e-mailadres aan te passen.

Step 3: Om je adres te wijzigen, ga je naar “Adressen”.

Step 4: Om je wachtwoord te wijzigen, ga je naar “Klant account”.

Wachtwoord vergeten?

Ben je je wachtwoord vergeten? Op de inlogpagina vind je de link “Wachtwoord vergeten?”. Klik hier op en voer het e-mailadres in waarop je je nieuwe wachtwoord wilt ontvangen. Hierna kun je opnieuw inloggen in je account.

Mocht het op deze wijze niet lukken neem dan contact op met onze klantenservice.

Voordelen van een account?

Bekijk je gebruikersprofiel:

In “mijn account” kun je je profiel bekijken en je gegevens wijzigen

Bekijk de status van je bestelling:

Als je in je account bent ingelogd kun je via de link “Bestellingen” kijken waar jouw bestelling zich bevindt. 

Bekijk je bestelgeschiedenis?

Vergeten hoe je favoriete product ook alweer heet? Of wil je gewoon weten wat je de laatste keer besteld hebt? Check hier je eerdere bestellingen!

Hoe werkt het?

Je bestelling plaatsen is heel gemakkelijk en kan op twee manieren: als gast of door middel van registratie.

Afrekenen als gast:

Als je als gast een bestelling wilt plaatsen dan is registratie niet nodig en worden je gegevens niet opgeslagen voor een volgende bestelling. Besef wel dat je bij iedere volgende bestelling elke keer je gegevens opnieuw moet invoeren.

Nieuwe klant:

Kies je voor het toekomstige gemak dat registratie je biedt, dan maak je tijdens het bestelproces een account aan. Het enige wat je dan hoeft te doen is de stappen te volgen die op je scherm worden aangegeven. Je kunt er ook voor kiezen om een account aan te maken voordat je een bestelling plaatst.

Om een account aan te maken klik je rechtsboven op de pagina op “Account aanmaken”. Zodra je bent aangemeld kun je een bestelling plaatsen en profiteren van de voordelen van een account.

Bestellen:

Het plaatsen van een bestelling is hieronder stapsgewijs omschreven:

Stap 1: Klik bij het gewenste artikel op “Bestel”

Stap 2: Klik op “verder naar kassa” (of op “verder winkelen” wanneer je meer artikelen wilt bestellen)

Stap 3: Controleer de gegevens van je bestelling. Log in met je accountgegevens, creëer een nieuw account of kies ervoor om de bestelling te plaatsen als gast. Klik vervolgens op “Volgende”

Stap 4: Voer je factuur en aflevergegevens in.

Stap 5: Indien je factuuradres afwijkt van het afleveradres vul in deze stap het afleveradres in. Kies daarna direct de gewenste betaalmethode

Stap 6: Maak je bestelling definitief door op “Voltooien” te klikken en het bedrag te betalen.

Stap 7: Maak je bestelling definitief door op “Voltooien” te klikken en het bedrag te betalen.

Alle prijzen zijn inclusief BTW.

Lukt het niet? Neem dan contact op met onze klantenservice via 0031- (0)35-6233373

{tab title=”RUILEN & RETOURNEREN” alias=”returns and exchanges”}

Ben je niet tevreden over het product of de levering? Stuur het product dan binnen 14 dagen, zonder opgaaf van reden terug. Graag wel in originele staat en verpakking. De verzendkosten zijn voor eigen rekening.

Neem voordat je het product en/of bestelling retour zendt wel eerst even contact met ons op, wij helpen je graag verder! Deze 14 dagen retourservice vormt geen beperking op het wettelijke herroepingsrecht (ontbindingsrecht). Zie daarvoor het kopje: “herroepingsrecht”. Je kunt ook via de wettelijke procedure producten retourneren, maar onze eigen service is gemakkelijker.

Mag ik mijn aankoop altijd terugsturen?

Als je spijt hebt van je aankoop, mag je deze binnen 14 dagen zonder opgaaf van reden terugsturen.

Houd bij het terugsturen wel rekening met onderstaande:

– Reeds geopende verpakkingen kunnen wij helaas niet retour nemen.
– Wij kunnen de retouren alleen in behandeling nemen wanneer de bestelling – indien mogelijk – ongeschonden, in originele verpakking en in een stevige verzenddoos wordt teruggestuurd. Bij producten die beschadigd zijn of gebruikssporen vertonen behouden wij ons het recht voor de retour te weigeren of de schade in rekening te brengen.

Op de geleverde producten gelden de Algemene Voorwaarden, deze zijn hier te lezen.

Tips:

– Vraag altijd om een bewijs van retour zenden bij PostNL.
– Maak de verzenddoos en originele verpakking zorgvuldig open, zodat je deze weer kunt gebruiken om de bestelling eventueel terug te sturen!

Hoe kan ik mijn product ruilen of retourneren?

Neem dan contact op met onze klantenservice, zij helpen je graag persoonlijk verder!

Binnen hoeveel dagen wordt het aankoopbedrag teruggestort?

Zo snel mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen na ontbinding (moment dat wij op de hoogte zijn gesteld dat je iets wilt retourneren) zullen wij het gehele aankoopbedrag (let op: wij vergoeden niet de retour verzendkosten) zo spoedig mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen terugbetalen. Wij wachten met terugbetalen totdat wij de producten hebben ontvangen of totdat je hebt aangetoond dat de producten terug zijn gestuurd.

Hoe je het aankoopbedrag terugontvangt, is afhankelijk van de oorspronkelijke betaalmethode. Via de oorspronkelijke methode wordt er ook terugbetaald.

 

{tab title=”VRAGEN OVER DE ONLINE SHOP” alias=”questions about the webshop”}

Ik ben mijn wachtwoord vergeten wat moet ik doen?

Ben je je wachtwoord vergeten? Op de inlogpagina vind je de link “Wachtwoord vergeten?”. Klik hier op en voer het e-mailadres in waarop je je nieuwe wachtwoord wilt ontvangen. Hierna kun je opnieuw inloggen in je account.

Mocht het op deze wijze niet lukken neem dan contact op met onze klantenservice.

Hoe wissel ik een online kortingscode in?

Het inwisselen van een kortingscode is eenvoudig! In je winkelmandje is in de eerste stap een veld te zien waar je de kortingscode in kunt vullen. Voeg de kortingscode toe door te klikken op het plus-icoon en de korting wordt verrekend met het totaalbedrag (excl. verzendkosten).

Hoe wissel ik spaarpunten in?

{tab title=”ALGEMENE VERORDENING GEGEVENSBESCHERMING (‘AVG’)/PRIVACY” alias=”privacy”}

Raadpleeg voor meer informatie het Privacybeleid van Koppenhol Uitgeverij, waarin zorgvuldig wordt behandeld welke persoonsgegevens we verzamelen en gebruiken en voor welke doeleinden Privacy Policy.

{tab title=”ZAKELIJK GERELATEERDE VRAGEN” alias=”contact”}

Spiritualiteit moet voor iedereen toegankelijk zijn. We leveren onze producten dan ook aan uiteenlopende bedrijven en winkeliers, van grote ketens tot kleine shops. Ook bedrijven die spirituele uitgaven als nevenactiviteit aanbieden, zijn bij ons aan het juiste adres.
Via Koppenhol Uitgeverij kun je alle producten bestellen. We leveren de artikelen vanuit ons eigen magazijn en kunnen snel bezorgen tegen een gunstige prijs. We vernieuwen ons aanbod regelmatig, zodat u altijd kunt kiezen uit de meest recente en populairste titels.
We denken graag met u mee over de inzet en verkoop van onze producten binnen uw bedrijf. Klik hier voor meer informatie.

{tab title=”CONTACT” alias=”contact”}

Staat jouw vraag niet in de lijst? Neem dan contact op met onze klantenservice

CONTACT

{/tabs}

Laat een reactie achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Scroll naar top