FAQ - tarot.nl

Veelgestelde Vragen

  1. Wachtwoord vergeten; wat moet ik doen?

Geen zorgen als je je wachtwoord bent vergeten. Je kunt eenvoudig een nieuw wachtwoord aanvragen via onze website. We sturen je dan instructies via e-mail om je wachtwoord te resetten. Daarna kun je weer volop gebruikmaken van je TAROT.NL-account.

  1. Levering; wanneer kan ik mijn pakketje verwachten?

We begrijpen dat je uitkijkt naar je bestelling. Daarom houden we je op de hoogte:

  • Na het plaatsen van je bestelling ontvang je een orderbevestiging per e-mail.
  • Zodra je pakket onderweg is, sturen we je een verzendbevestiging met een track & trace-code.

Let op: PostNL biedt je bestelling één keer aan op het door jou gekozen tijdstip. Als je dan niet thuis bent, kun je je pakket ophalen bij een PostNL-locatie. In de Track & Trace-informatie zie je waar je pakket is bezorgd.

  • Bestel je op maandag t/m vrijdag voor 16:00 uur? Dan heb je je bestelling de volgende dag in huis! (Feestdagen uitgezonderd)

Onze openingstijden zijn:

  • Telefoon: 09:00 – 17:00
  • Live chat: 09:00 – 20:00
  • E-mail: 24 uur per dag

  1. Verzendadres; kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?

Ja, dat kan! Als je je bestelling op een ander adres wilt laten bezorgen, vul je dit adres in tijdens het afrekenen. Je kunt je pakket ook laten bezorgen bij een servicepunt en het daar ophalen wanneer het jou uitkomt. Kies deze optie tijdens het bestelproces. De factuur wordt naar het opgegeven e-mailadres gestuurd en het pakket wordt naar het gekozen afleveradres verzonden.

  1. Klachten

We willen dat je optimaal kunt genieten van onze producten. Als je klachten hebt over onze producten of diensten, horen we dat graag. Je kunt ons bereiken via e-mail, chat en (Facebook) Messenger. We streven ernaar om binnen één dag te reageren, ook in het weekend. Als je klacht over een online bestelling gaat, stuur dan ook je bestelnummer mee. Dan kunnen we je sneller helpen.

Wil je liever direct contact met een van onze medewerkers? Bel ons dan op: +31 (0) 35 6233373.

Bij een klacht of geschil kun je ook terecht bij de Onlinegeschillenbeslechting op http://ec.europa.eu/consumers/odr.

  1. Bezorging; wanneer komt mijn bestelling aan?

We begrijpen dat je enthousiast bent over je bestelling. Daarom houden we je op de hoogte:

  • Na het plaatsen van je bestelling ontvang je een orderbevestiging per e-mail.
  • Zodra je pakket onderweg is, sturen we je een verzendbevestiging met een track & trace-code.

Let op: de pakketbezorger biedt je bestelling één keer aan op het door jou gekozen tijdstip. Als je dan niet thuis bent, kun je je pakket ophalen bij een Pick Up Point. In de Track & Trace-informatie zie je waar je pakket is bezorgd.

  • Bestel je op maandag t/m vrijdag voor 16:00 uur? Dan heb je je bestelling de volgende dag in huis! (Feestdagen uitgezonderd)

  1. Verzendkosten

Onze bezorgservice is niet beperkt tot Nederland; we leveren ook in diverse andere landen. Bekijk het overzicht voor de landen waar we leveren en de bijbehorende kosten.

Belangrijk: als je een bestelling vanuit Nederland naar een ander land wilt verzenden, dien je dit te regelen via de website van het desbetreffende land.

  1. Betalen; welke mogelijkheden zijn er?

We willen het betalen zo eenvoudig mogelijk voor je maken. Daarom bieden we verschillende betaalmethoden aan voor je bestelling bij TAROT.NL. Bekijk het uitgebreide overzicht hieronder.

  • iDEAL
  • Paypal 4% extra
  • Apple Pay
  • Mastercard

Alle prijzen op onze website zijn inclusief BTW.

  1. Account; Wat zijn de voordelen van een account?

Een account bij TAROT.NL biedt je de mogelijkheid om punten te sparen bij elke aankoop. Voor elke euro die je besteedt, ontvang je een spaarpunt. Deze punten kun je inzetten voor korting op toekomstige aankopen. In ‘Mijn account’ vind je een overzicht van je totaal gespaarde punten.

Voorwaarden:

  • Gespaarde punten kunnen niet worden ingewisseld voor contant geld.
  • Spaarpunten kunnen alleen worden verdiend door een bestelling te plaatsen en te betalen via de site.
  • Je spaarpunten zijn gekoppeld aan jouw account en kunnen niet worden overgedragen.
  • Je ontvangt alleen spaarpunten als je een account hebt of er een aanmaakt tijdens het afrekenen. Als je bestelt zonder account (zonder registratie), ontvang je geen spaarpunten.
  • Ontvangen spaarpunten op geannuleerde of geretourneerde artikelen worden afgetrokken van je saldo.
  • Spaarpunten worden pas toegekend nadat je bestelling daadwerkelijk is verzonden.

Bekijk je gebruikersprofiel: In je account kun je je profiel bekijken en je gegevens wijzigen.

  • Bekijk de status van je bestelling: Als je bent ingelogd op je account, kun je via de link “Status van mijn bestelling” de voortgang van je bestelling volgen. Hier vind je de PostNL-pakketcode, die ook in de verzendbevestiging is vermeld. Ga naar de website van PostNL en voer deze code in om te zien waar je pakket zich bevindt.
  • Bekijk je openstaande facturen: Als je bent ingelogd op je account, kun je via de link “Mijn facturen” je recente facturen vinden.
  • Bekijk je bestelgeschiedenis: Ben je vergeten hoe je favoriete product heet? Of wil je gewoon weten wat je de laatste keer hebt besteld? Bekijk hier je eerdere bestellingen!

  1. Account; Hoe wijzig je je gegevens?

Met een TAROT.NL account heb je de mogelijkheid om zelf je accountgegevens te wijzigen. Of je nu je naam, bezorg- en factuuradres, betaalgegevens of wachtwoord wilt aanpassen, het is eenvoudig te doen:

  • Ga naar het account-icoontje rechtsboven en log in met je e-mailadres en wachtwoord.
  • Klik op “Mijn gegevens” om je naam, geboortedatum en/of wachtwoord te wijzigen.
  • Om je adres te wijzigen, ga je naar “Adressen”.

Let op: je kunt je e-mailadres niet wijzigen. Als je je e-mailadres wilt wijzigen, moet je een nieuw account aanmaken.

  1. Wachtwoord vergeten; wat nu?

Ben je je wachtwoord vergeten? Geen probleem. Ga naar de inlogpagina en klik op de link “Wachtwoord vergeten?”. Voer vervolgens het e-mailadres in waarop je de instructies voor het resetten van je wachtwoord wilt ontvangen. Daarna kun je weer inloggen op je account.

Als het niet lukt om je wachtwoord op deze manier te resetten, neem dan contact op met onze klantenservice. We helpen je graag verder.

  1. Retourneren; kan ik mijn aankoop altijd terugsturen?

Heb je je bedacht en wil je je product retourneren? Dat is mogelijk binnen 90 dagen na ontvangst van je bestelling. Let op: de kosten voor het terugsturen van het product zijn voor jouw rekening.

Bij het retourneren van je producten dien je rekening te houden met de volgende voorwaarden:

  • We kunnen retouren alleen in behandeling nemen als de bestelling – indien mogelijk – onbeschadigd is, in de originele verpakking zit en in een stevige verzenddoos wordt teruggestuurd. Als producten beschadigd zijn of gebruikssporen vertonen, behouden we ons het recht voor om de retour te weigeren of de schade in rekening te brengen.
  • Als je je volledige bestelling retourneert, vragen we je ook om het cadeau dat je bij je aankoop hebt ontvangen terug te sturen. Als je dit niet doet, verrekenen we de aankoopprijs van het cadeau met het bedrag dat je terugkrijgt.
  • Op de door jou ontvangen producten zijn onze Algemene Voorwaarden van toepassing. Deze kun je hier lezen: /algemene-voorwaarden/

Let op: retourneren is bij ons niet gratis!

Tips:

  • Vraag altijd om een verzendbewijs bij PostNL als je iets retour stuurt.
  • Open de verzenddoos en de originele verpakking zorgvuldig, zodat je deze kunt hergebruiken om de bestelling eventueel terug te sturen.

  1. Retourneren; hoe kan ik mijn product ruilen of retourneren?

Heb je je bedacht en wil je je product retourneren? Dat is mogelijk binnen 90 dagen na ontvangst van je bestelling. Let op: de kosten voor het terugsturen van het product zijn voor jouw rekening.

Bij het retourneren van je producten dien je rekening te houden met de volgende voorwaarden:

  • De producten dienen in de verzegelde originele verpakking te zitten. We kunnen geen geopende verpakkingen retour nemen.
  • We kunnen retouren alleen in behandeling nemen als de bestelling – indien mogelijk – onbeschadigd is, in de originele verpakking zit en in een stevige verzenddoos wordt teruggestuurd. Als producten beschadigd zijn of gebruikssporen vertonen, behouden we ons het recht voor om de retour te weigeren of de schade in rekening te brengen.
  • Als je je volledige bestelling retourneert, vragen we je ook om het cadeau dat je bij je aankoop hebt ontvangen terug te sturen. Als je dit niet doet, verrekenen we de aankoopprijs van het cadeau met het bedrag dat je terugkrijgt.
  • Op de door jou ontvangen producten zijn onze algemene voorwaarden van toepassing. Deze kun je hier lezen.

Let op: retourneren is bij ons niet gratis!

Tips:

  • Vraag altijd om een verzendbewijs bij PostNL als je iets retour stuurt.
  • Open de verzenddoos en de originele verpakking zorgvuldig, zodat je deze kunt hergebruiken om de bestelling eventueel terug te sturen.

  1. Herroepingsrecht

Je hebt het recht om binnen 14 dagen na ontvangst van je product de overeenkomst te herroepen zonder opgave van redenen.

Deze herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop jij of een door jou aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het product fysiek in bezit krijgt.

Om gebruik te maken van je herroepingsrecht, dien je ons via een duidelijke verklaring (bijvoorbeeld schriftelijk, per post, fax of e-mail) op de hoogte te stellen van je besluit om de overeenkomst te herroepen. Je kunt hiervoor het modelformulier voor herroeping gebruiken, maar dit is niet verplicht.

Om de herroepingstermijn na te leven, is het voldoende om je mededeling betreffende je uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken.

Gevolgen van de herroeping

Als je de overeenkomst herroept, ontvang je alle betalingen die je tot dat moment hebt gedaan, inclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten als gevolg van je keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering) onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat we op de hoogte zijn gesteld van je besluit de overeenkomst te herroepen, van ons terug. We betalen je terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je de oorspronkelijke transactie hebt verricht, tenzij je uitdrukkelijk anderszins hebt ingestemd; in ieder geval zullen we je voor deze terugbetaling geen kosten in rekening brengen. We mogen wachten met terugbetaling tot we de goederen hebben teruggekregen, of je hebt aangetoond dat je de goederen hebt teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.

Je dient de goederen onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop je het besluit de overeenkomst te herroepen aan ons hebt medegedeeld, aan ons terug te zenden of te overhandigen. Je bent op tijd als je de goederen terugstuurt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken. De directe kosten van het terugzenden van de goederen komen voor jouw rekening.

Je bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.

Producten die om hygiënische en/of gezondheidsredenen verzegeld verzonden worden, mogen alleen verzegeld worden geretourneerd. Als je de verzegeling hebt verbroken, kunnen de producten niet meer retour.

  1. Spaarpunten; hoe meld ik me aan?

Je kunt je aanmelden voor het spaarpuntenprogramma door een account aan te maken op onze website. Iedereen met een account die een bestelling plaatst, spaart automatisch punten. Let op: je ontvangt de punten pas nadat de betaling via de site is voltooid.

  1. Algemene voorwaarden

Klik hier voor onze algemene voorwaarden.

  1. Blog Verzoek

We waarderen het enorm als bloggers productrecensies willen schrijven. Helaas kunnen we echter niet iedereen van gratis producten voorzien. Je blog moet aan bepaalde criteria voldoen; zo moet het bijvoorbeeld een minimum aantal bezoekers per maand hebben en is ook de kwaliteit van je recensies erg belangrijk.

  1. Inkopen; Kan ik als winkelier inkopen bij jullie?

Bij Tarot.nl geloven we dat spiritualiteit voor iedereen beschikbaar moet zijn. Daarom leveren we onze producten aan een breed scala aan bedrijven en winkeliers, van grote ketens tot kleine boetieks. Zelfs bedrijven die spirituele uitgaven als secundaire activiteit aanbieden, vinden bij ons wat ze zoeken.

Als winkelier kun je bij Tarot.nl kiezen uit een uitgebreid assortiment van meer dan 2000 tarot- en orakelkaarten. Al deze producten zijn eenvoudig te bestellen via Koppenhol Uitgeverij. We leveren de artikelen vanuit ons eigen magazijn, wat zorgt voor snelle leveringen tegen aantrekkelijke prijzen. Bovendien vernieuwen we ons aanbod regelmatig, zodat je altijd de meest recente en populaire titels in je winkel kunt aanbieden.

Om het proces nog eenvoudiger te maken, kun je een zakelijk account aanmaken op Tarot.nl. We denken graag met je mee over hoe onze producten het beste binnen jouw bedrijf ingezet kunnen worden. Neem gerust contact met ons op, of maak vrijblijvend een afspraak.

Contact

Kun je het antwoord op je vraag niet vinden in onze FAQ? Aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice. We staan klaar om al je vragen te beantwoorden:

Telefoon: 035-6233373 E-mail: [email protected] Facebook: www.facebook.com/tarot.nl/

Join Waitlist Wil je weten wanneer dit artikel weer op voorraad is?

Levertijd

We doen er alles aan om dit artikel op tijd te bezorgen. Het is echter in een enkel geval mogelijk dat door omstandigheden de bezorging vertraagd is.

Bezorgopties

We bieden verschillende opties aan voor het bezorgen of ophalen van je bestelling. Welke opties voor jouw bestelling beschikbaar zijn, zie je bij het afronden van de bestelling.

Verzendkosten

LandGratis verzenden bij een besteding van:
België6,95Gratis verzending bij een besteding van € 50,00 of meer
Bulgarije18,50Gratis verzending bij een besteding van € 150,00 of meer
Cyprus18,50Gratis verzending bij een besteding van € 150,00 of meer
Denemarken9,95Gratis verzending bij een besteding van € 100,00 of meer
Duitsland8,00Gratis verzending bij een besteding van € 100,00 of meer
Finland18,50Gratis verzending bij een besteding van € 150,00 of meer
Frankrijk9,95Gratis verzending bij een besteding van € 100,00 of meer
Griekenland18,50Gratis verzending bij een besteding van € 150,00 of meer
Hongarije18,50Gratis verzending bij een besteding van € 150,00 of meer
Ierland18,50Gratis verzending bij een besteding van € 150,00 of meer
Italië9,95Gratis verzending bij een besteding van € 100,00 of meer
Kroatië18,50Gratis verzending bij een besteding van € 150,00 of meer
Luxemburg9,95Gratis verzending bij een besteding van € 100,00 of meer
Nederland4,95Gratis verzending bij een besteding van € 40,00 of meer
Noorwegen18,50Gratis verzending bij een besteding van € 150,00 of meer
Oostenrijk9,95Gratis verzending bij een besteding van € 100,00 of meer
Polen18,50Gratis verzending bij een besteding van € 150,00 of meer
Portugal18,50Gratis verzending bij een besteding van € 150,00 of meer
Roemenië18,50Gratis verzending bij een besteding van € 150,00 of meer
Slowakije18,50Gratis verzending bij een besteding van € 150,00 of meer
Slovenië18,50Gratis verzending bij een besteding van € 150,00 of meer
Spanje18,50Gratis verzending bij een besteding van € 150,00 of meer
Verenigd Koninkrijk18,50Gratis verzending bij een besteding van € 150,00 of meer